Blogger templates

Round bag



3 komentárov
Do týchto šiat som sa v obchode úplne zamilovala a nemohla som ich tam nechať. Aj keď šiat v tmavomodrej farbe mám veľa (a vlastne šiat celkovo mám strašne veľa), ale nemohla som im odolať. A už dávno mi nikto toľkokrát nepochválil šaty, ako práve tieto. Takže som asi spravila dobre, keď som ich nenechala v obchode :) Kabelku mám už nejaký ten rôčik, veľmi ma baví jej nápaditý tvar a cez leto patrí k mojím obľúbeným.
Inak pripravujem pre vás v blízkej dobe prvý post so sekáčovými úlovkami , lebo mi ich pribudlo za posledné dva mesiace celkom dosť.








dress\bag Gate
shoes Topshop

3 komentárov:

Life in pictures by Lu at: 14. júna 2014 o 20:45 povedal(a)...

šatičky su veľmi pekné :)

Daria at: 15. júna 2014 o 19:36 povedal(a)...

follow you #469
http://defishencia.blogspot.ru/

Unknown at: 16. júna 2014 o 18:06 povedal(a)...

Ta slaměná kabelka je naprosto božská!!!

Zverejnenie komentára

newer post older post