Blogger templates

Brick on the Wall



2 komentárov
Čo spraví blogerína, keď počas prechádzky po meste zbadá tú najošarpanejšiu tehlovú stenu? Áno, začne sa pri nej fotiť :D Mám strašne rada ošarpané steny a domy z ktorých dýcha história.
A za povšimnutie okrem pozadia stojí aj môj nový úlovok. Tieto hačkované tichojebky, o ktorých moja segra skonštatovala, že vyzerajú ako keby ich háčkovala naša babka keď už nevidela a ktoré ma vyšli v HMku na superných 3 alebo 5 eur.
Čo pribudlo nové v šatníku vám? Tiež lobzujete po obchodoch a kupujete všetko čo je v zľave ako ja?







shoes\bag H&M
denim jacket Pimkie

2 komentárov:

P-and-P at: 11. júla 2014 o 19:14 povedal(a)...

Nice dress and it has a great colour. :)

P&P style ❤ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ❤

Find Your Way at: 12. júla 2014 o 16:51 povedal(a)...

Lovely bag!

http://finddyourway.blogspot.pt/

Zverejnenie komentára

newer post older post