Blogger templates

Lace & Yellow bag



2 komentárov

Fotky pri garážacha, to je také moje. A čím ošarpanejšie, tým lepšie. Už som sa fotila hádam pri každej garáži v našom malom meste. A čo sa týka outfitu, podobný ste mohli vidieť tu, ale tentokrát som ho oživila touto sýtožltou kabelkou, ktorá mi pred nedávnom prišla z Oasapu. Keď som ju tá zbadala, musela byť hneď moja. A bola to dobrá kúpa, minulý týždeň som ju nepustila z ruky.
A čo vy a farebné kabelky? Nosíte? A aké farby?








bag Oasap.com
skirt second hand (H&M)
shirt Ebay.co.uk
shoes New Yorker

2 komentárov:

Aya at: 14. júla 2014 o 6:44 povedal(a)...

Love the bag and its pop of color! xo

http://diaryofafashionista.com

KejT at: 14. októbra 2014 o 11:45 povedal(a)...

Kabelka a sukně - parádní a hlavně originální kousky:) Kombinovat bílou a žlutou chce podle mě odvahu:) Když už já si beru žlutou kabelku, tak většinou k nějaké tmavé barvě - nejčastěji černé, což není zrovna moc originální :D

°°Instantní krása°°

Zverejnenie komentára

newer post older post