Blogger templates

Fluffy Sweater



3 komentárov

Vianoce sú pre mňa v práci vždy tým najhektickejším a najnáročnejším obdobím a každý rok odrátavam dni, kedy už bude konečne Štedrý deň. Nie však  kvôli tomu, že sa neviem dočkať darčekov a štedrej večere, ale chcem si konečne užiť kľud a pokoj. Preto som tento rok nafotila zopár postov do zásoby, aby som mala čo zdieľať na blogu, keď nebude času a energie. 

A ako trávite toto predvianočné obdobie vy? Či ešte zháňate darčeky ako zmyslov zbavení? Lebo ja mám tie svoje už od novembra :)







sweater Takko (similar here)
skirt Reserved (similar here)
shoes Pull&Bear (similar here)
coat Shein (similar here)
bag Shein

3 komentárov:

Melania Fernández at: 17. decembra 2015 o 2:20 povedal(a)...

Lovely look! The coat is so cute :)

xoxo dear,
Melania - Mode in Technicolor

Imogen at: 1. januára 2016 o 9:12 povedal(a)...

The coat is the perfect colour

Imperfect woman at: 3. januára 2016 o 13:13 povedal(a)...

Kabatik ma krásnu farbu !! Michaela
www.imperfect-woman.com

Zverejnenie komentára

newer post older post